Prenumerera och dela

Rubrik

Publicerad 2009-07-23 18:58:34 i Allmänt

hej.
i nästan en hel vecka har jag haft ont i ett ben? känns som träningsvärk / växtvärk.. går aldrig över, en kväll fick jag ta två alvedon för det värkte så mycket så jag inte kunnde sova, märkligt! idag var jag ner till malin, vi gick och fikade på brödbiten,sen gick vi ut en sväng så novalie skulle få sova en stund.. sen gick vi hem och käkade melon och satt och pratade massa. nu ligger jag hemma i sängen och börja känna av den jävla värken i benet ochså.. fattar inte vad det är för fel, idag när jag satt och åt så orkade knappt ena armen hålla upp en gaffel? så fick byta till andra handen, knepigt.

mamma pratade nyss med linda i telefonen, inte länge kvar tills jag ska bli moster nu, synd att hon bor så långt bort, det blir inte på samma sätt som om hon skulle bo här hemma, man kan inte hälsa på lika ofta, inte hjälpa till på samma sätt. nu skulle hon laga fiskpinnar till middag och pannkaka till efterätt? inte direkt som i sverige där inte . till lunch där har man med sig chips och äter,scott kunnde inte förstå varför man ha med sig mackor till lunch här tex, han tyckte ochså att det var konstigt att vi tar av oss skorna när vi går in, i england har man alltid på sig skorna innomhus. måste ha blivit väldigt omvändande för linda när hon flyttade dit, man får heller inte ha andras barn hemma hos sig, man måste ha tillåtelse om det innan man tar in andras barn. nej undra vad jag ska hitta på nu, vänta på att malin(måna) ska komma hem från bilbingon:P tänkte lägga in några bilder, men märkte att jag satt på fel data för de. nu ska jag fika med mormor, puss då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2009-07-23 21:46:54

Men eftersom Linda bo så långt bort så kan du få bli moster till mitt barn oxå :) hihi.



Mona ja, hahaha! Lilla Novalian är söt hon :)

Nu är jag hemma, men ska bara hem till mig en sväng sen ringer jag <3

Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-07-24 10:55:16

Ja, jag vill ha en sån! Men dom är ju rätt dyr å jag tappar telefoner hela tiden=/ Men får se hur det blir:) Ska du ut nått i helgen?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej