Prenumerera och dela

stockholm

Publicerad 2009-07-26 22:39:31 i Allmänt

nu är jag nere i stockholm igen, eller jag kom i fredags åkte buss från sundsvall, sov nästan hela vägen så det gick rätt fort. åkte med ante på hans jobb, sen åkte vi hem och åt, på kvällen gick vi på bio med linda och patrik, sjukt läskig film, men bra! drag me to hell hette den :) i går åkte vi tills hans moster som fyllde 50, trevligt. idag har vi inte gjort så mycket, mest fraktat bilar hit och dit, nu sitter jag hos min kusin ska sova här i natt för imorgon åker vi till Åbo tills på onsdag, kommer säkert bli skit kul. nu ska jag kolla vidare, sen sova ska upp tidigt imorgon. puuusss
Kommentarer
Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2009-08-02 11:00:27

Haha, jag tror jag avstår från att hjälpa dig. Har nog mycket hemma att ta tag i :p

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej