Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2009-07-13 20:34:11 i Allmänt

idag har jag hunnit med mycket, varit ner på körskolan, hälsat på farmor , varit barnvakt, varit till doktorn så nu när dom äntligen insåg att det var fel på min hals så tyckte dom att jag skulle komma dit för att hämta pencelin, bara 12 dagar efter sådär, hoppas min hals blir bättre då, fast den vart mycke bättre efter en hel helg drickandes hahah

iveckan har jag rätt mycke jag ska göra, imorron ska jag jobba, sen ska jag på körskolan sen på onsdag ska jag på sjukstugan sen ska jag på körskolan, sen på torsdag ska jag nog åka in till stan, kanske blir att jag stannar där tills på fredag! sen på lördag är det diggeloo fick en gratis biljett av farmor och farfar, så man får passa på att gå när man blir bjuden, rätt bra när man inte har jobb och egna pengar att betala för, det lilla av pengar jag har nu måste jag spara! nu ska jag gå och vara social, fick precis främmande av myran ! sen ska jag lägga mig, min kropp mår inte så bra !


Kommentarer
Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2009-07-13 21:39:13

Vart ska du jobba ? :)

Postat av: emma

Kommentar publicerad 2009-07-14 20:13:15

Tja Emma, det är... emma xD

Antes kusin emma? :D Haha, jag tog bort min förra blogg och skapade en ny ;)



Hoppas att du har det bra:D

Höres :)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-07-15 21:50:59

vart jobbar du?;)

Postat av: lins

Kommentar publicerad 2009-07-15 21:51:04

vart jobbar du?;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej