Prenumerera och dela

förvirrad

Publicerad 2009-07-16 01:58:04 i Allmänt

klockan är 02:00 jag borde sova nu för jag ska upp tidigt imorron, ska kunna sätta mig och konsentrera mig på körkortsboken, men just nu känns det inte som jag kommer orka det, tankarna bara snurrar runt runt i mitt huvud, panik har jag ochså.. hur ska jag göra? vad är rätt och vad är fel?, det kommer bli fel hur jag en gör.. eller som kommer allting bli rätt.

idag lagade jag malin sanna och sofie tacos, eller det var jag och malin som gjorde maten, sofie passade novalie och sanna var ute på vift. hur gott som helst, sen fick vi besök av jennifer, senare gick jag hem, var hur trött som helst, trodde jag skulle somna på en gång när jag kom hem, men jag sitter fortfarande vaken.. kanske ska läsa en bok man brukar ju bli tröttare av det,eller så borde jag prova sova igen, ska ju somsagt upp tidigt imorron. föresten kom på att sofie och linnea sitter nere och kollar på OC blir nog en tv-titt med dom först, lär nog bli trött av det! GODNATT 

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommentar publicerad 2009-07-16 04:16:31

Jorå. Har råkat ut för förlamning i ansiktet, så att det är väl inte helt bra. Men bortsett från det så är det väl okej :D

Haha (:

Hittar du på då? :D

Postat av: lins

Kommentar publicerad 2009-07-16 17:56:30

Du kommer ta rätt beslut de vet jag, och jag finns här hur du än gör <3



haha AKTA snart är emma på vägarna ;)

Postat av: Ante

Kommentar publicerad 2009-07-16 21:19:20

Blir bra hur du än gör älskling :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej