Prenumerera och dela

diggiloo

Publicerad 2009-07-20 01:40:29 i Allmänt

igår var jag på diggiloo, super bra väder och super mycke folk.. 5 tusen var inlösta sen var det säkert 50 stycken som inte betalde in sig och stod utanför och kollade. jag tyckte iaf att det var bra, fast måste säga att första året jag var iväg och kollade så var det mycke bättre, mer fart i det hela ! sen runt halv tolv när det var slut, stack jag och carro med några på fest, men hade faktiskt kunnat skippat den festen, fast jag var nykter så kanske var därför.. men lika bra endå för det var inte alls så kul man hade hoppats på men runt två åkte vi hem igen, så runt halv tre la jag mig och sov. och klockan tio över två idag kom pappa in på rummet och frågade om jag skulle sova hela dagen, haha fattar inte hur jag har kunnat sova så länge. så idag har jag inte alls gjort så mycket.

måste bara säga att jag tycker det är jävligt äckligt när personer som är runt 40 inte ska kunna hålla sig till personer i sig EGEN ålder! man börjar ju undra om det inte står rätt till i skallen på dom! nog om det, jag borde lägga mig och sova nu ska åka in till östersund i morgon.. så måste vara pigg imorgon när jag kliver upp. godnatt & sovgott.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej