Prenumerera och dela

bungyjump

Publicerad 2009-07-07 01:13:52 i Allmänt

TJA! var ett tag sedan jag skrev men har varit borta i stockholm några dagar så har inte haft tid att skriva, men kan meddela att jag hade det väldigt bra. men nu är jag hemma igen, var precis med Linnea kollade på beck och hade trevliga samtal, ( hej måste bara få fråga en sak? varför vill killar.... ) hahaha, ja ett gott skratt förlänger livet, och de har de minsan gjort ikväll. sedan har jag inte gjort så mycket, satt och kollade på bilder sen min bror var på gatufesten och såg att han hade hoppat bungyjump, det är nått jag ska göra innan jag dör, tänk vilken känsla! näe undra om man ska hoppa i säng, är hur trött som helst efter allt bilåkande, åka bil är ju inte direkt roande. natti

Vad är meningen med att gå och prata om det man egentligen inte vet något om?
Vad får dig att må bättre när du sprider ryckten om saker som inte existerar?
Hur kan du må bra av att försöka få någon annan att må dåligt?
visa personer kommer jag aldrig att förstå mig på, speciellt inte dig

Kommentarer
Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2009-07-07 13:27:32

Hahaha, ja men liiite klokare blev vi ju =p

haha du förlänger jämt mitt liv =p

Men DEN har inget bättre för sig än att vara elak!



Puss apansson<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej