Prenumerera och dela

tio dagar till julafton

Publicerad 2009-12-14 15:10:20 i Allmänt

tio dagar kvar bara! jisses vad fort de går nu. var in till stan igår och julhandlade lite, fattas två julklappar sen är allt klart. gick aldrig heller på lucia igår som var tänkt, men kom hem runt efter sex så han inte. men spelar inte så stor roll för mig endå. kommer väl fler tåg. fick iaf se länets lucia igår som var och sjöng inne på domus när vi satt och fikade.

jag är ganska besviken faktiskt! ibland finns de saker man bara inte skriver om en vän! även fast man är arg ledsen så gör man bara inte så! om personen betyder någonting så sitter man inte och skriver såna saker som du gjorde. jag vart jätte ledsen. ibland finns de situatioer man inte orkar göra saker när man är väldigt nere, jag hade en sån period som jag hade de jätte jobbigt. jag är inte riktigt ute en ur den cirklen en, men de blir bättre och bättre! mer besviken blir jag när man hör saker från olika håll, man ska inte lyssna på hammarns prat egentligen. så ska inte ta åt mig precis mycke.

jaja ikväll ska jag och ante följa med mamma pappa sofie och gå på julrock på centrum:P hehe kan ju bli spännande! idag köpte jag godis som jag ska sätta på pepperkakshuset så om jag orkar så ska jag nog göra klart de ikväll, jag börjar bli lite lat av mig:P men ska bli ändring på de. puss hej
Kommentarer
Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-12-15 00:22:14

emma du har alltid varit lat ;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej