Prenumerera och dela

spark spark

Publicerad 2009-12-28 19:15:56 i Allmänt

det är full gång i magen dygnet runt nu för tiden... börja bli lite svårt att sova, börjar att känna sig lite otymplig nu för tiden. magen kan man absolut inte längre ligga på, det gör ont och barnet sprakar imot känns som den heller inte vill jag ligger på mage. sammandragningarna har lagt sig, kan bara känns nån gång att att de spänner och gör ont, vilket det ska göra ibland. tror endå att vårat barn kommer komma mycke tidigare, så får väl se om jag har rätt:P

idag har jag faktiskt inte gjort så mycke, försökt att gosa med Tyler så mycke som möjligt eftersom dom åker imorron:( kommer kännas riktigt tomt efter dom åkt denna gång. nästa gång jag ser Tyler så kommer han att gå. men nästa gång dom kommer se mig så har jag en liten bebis :)


du är precis samma skit som du alltid varit, trodde en gång att du faktiskt menade det du skrev på sms

Kommentarer
Postat av: från j

Kommentar publicerad 2009-12-29 00:39:58

till förlovningen!i bland är sanningen bättre,du ska få höra,det är du värd! kram

Postat av: luckeboi

Kommentar publicerad 2009-12-29 00:55:05

Ny header. Fin eller ful? :)

Postat av: ida

Kommentar publicerad 2009-12-29 09:36:50

grattis!!!!kul

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej