Prenumerera och dela

kallt i vårt hus

Publicerad 2009-12-07 13:57:05 i Allmänt

burr vad kallt det är inne i huset nu, endast 14 grader var det sist jag kollade på tempraturen. så i natt sov vi hemma hos mamma och pappa för det hade varit alldeles för kallt att vara här, plus att man inte har något varmtvatten då pannan lagt av. men pappa fixade pannan imorse så nu ska den vara igång igen:) så fram mot kvällen hoppas jag på att det ska vara lite varmare!

måndag idag, och det betyder att jag ska sätta mig och plugga massa uppgifter, bla ett nationellt prov jag har imorgon och skriva ett pm och lämna in näringsläran som tydligen inte hade kommit på plats. nu har jag precis plattat håret så vi ska väl fara på affären strax och handla, ska se om mitt hår kommit ochså, hoppas! har fått väntat över två veckor på det nu. på fredag ska vi på hjärtljud ska bli spännande:) tjing
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej