Prenumerera och dela

Juldagen

Publicerad 2009-12-25 23:13:01 i Allmänt

önskar att jag hade kunnat följa med min älskling på hotellet och träffat mina kompisar, men jag får vänta.. det är ju faktiskt värt allting att inte kunna gå ut just nu, jag har någonting underbart som vi väntar oss:) igår var det julafton den hade ju faktiskt inte kunnat blivit bättre faktiskt! jag fick faktiskt en förlovningsring det var min bästa julklapp hitills hade verkligen inte kunnat trott att han skulle ge mig det. jag är iaf världens lyckligaste just nu! fick ochså en jätte fin kamera av han.

av alla andra fick vi/ jag pengar , smycken grejer till hemmet och lite andra små saker. idag var vi varit till netten och gunnar och ätit och öppnat mera paket. :) ska lägga upp massa bilder som jag tagit under dagarna, men ska göra det när jag har tid. nu har jag en tjatande tjej brevid mig som ska ha datan hehe. så uppdaterar mera någon dag när jag kan skriva vad vi gjort nu under julen. puss
Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2009-12-25 23:49:14

va kul :)

grattis till er ! :D

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-12-25 23:49:40

stort grattis till er!!

Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2009-12-28 22:24:53

grattis! det är du värd,det är inte länge kvar nu tills ni är tre!

Postat av: karl

Kommentar publicerad 2009-12-29 20:41:04

de var inte dåligt! tur den som har dig

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-12-30 18:18:30

Grattis till förlovningen! Nu är jag lite avis faktiskt :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej