Prenumerera och dela

idol

Publicerad 2009-12-04 20:43:06 i Allmänt

hade skrivit ett jätte långt inlägg förut men allt försvann :( just nu sitter jag och kollar på idol och äter chips och dipp, nyttigt jag vet! så skönt att det äntligen är fredag, var så över trött imorse så jag sov nästa hela bussresan in, och nästan hela vägen hem, slapp åka buss hem iaf, nicke var snäll och erbjöds sig skjus. hade praktik som vanligt idag. när jag hade lunch idag så passade jag på att kolla lite snabbt på jamtli julmarknad som började idag, såg ingenting som jag hade trott, fast skulle man kolla riktigt och veta man hade tid på sig så skulle man säkert hitta och jag gick knappt genom hälften av alla saker dom hade.

just nu sitter jag och kolla på idol med sofie, ante är uppe i garaget och grejer på. vet inte riktigt vad som händer i helgen, måste iaf hämta några tabletter för halsbränna, känner att den är på gång...
Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2009-12-04 23:14:08

sa ju det ;) men köp Novalucol för den är mycket godare än gaviscon :p fast då håller gaviscon ifrån halsbrännan lite längre men du vet nog vad jag menar när du väl prövar den.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej