Prenumerera och dela

hobby boden

Publicerad 2009-12-15 18:51:16 i Allmänt

idag efter skolan så gick jag och robin på hobby boden och kollade runt lite, var meningen att vi skulle hitta en julklapp för ungeför 50 kr och köpa till klassen tills på måndag, då vi ska ha julklappsutdelning. hittade hur mycke roligt som helst men jag köpte ingenting? vet inte varför. men ska in i morgon igen, så får köpa någonting då. skulle själv vilja ha massa saker där i från.

fast på måndag så kanske ja inte ens är på skolan kom jag på, jag och ante kanske ska fara och hämta linda scott och talyer på flygplatsen. få se hur det blir. ska iaf bli skönt med jullov på fredag, jag klagar inte på att de varit direkt jobbigt i skolan eller så, men är så otroligt less på alla dessa lärare som säger det ena men gör det andra och som inte värkar ha förstånd till någonting. hade jag haft en jobb så hade jag hoppat av direkt och tjänat pengar istället. idag fick ja åka in för att skriva en offert onödigt.se hade ju lika gärnat kunnat fått de på ett mail och skickat in uppgiften istället för att sitta där i en halv timma. sen när man väl kommer till bussen så är de en "tant" som alltid ska stå längst fram och tränger sig så fort hon ser de börja bli mycke folk, hon är så rädd att mista sin egna lilla plats längts fram, vem vill sitta där engentligen? och för de tredje så kom bussen inte hem från 7 timmar efter den skulle egentligen.. inge bra dag idag.

föresten så köpte jag ett skippo idag, de roliga idag. hejdå
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-12-16 07:45:48

åh va kul att dom ska komma hem :)

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2009-12-16 07:46:18

den anonyma var min kommentar :p

Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2009-12-16 11:51:16

Jag hatar den där kärrningen som ska stå långst fram! Blir lika irriterad varje gång! :p

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej