Prenumerera och dela

ÅR 2009

Publicerad 2009-12-31 01:08:38 i Allmänt

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - både bra och dåligt
Bättre än förra året? - ja mycke bättre
Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? - när jag träffade ante , förlovningen och beskedet om att jag var gravid
Har du flyttat under år nollnio? - ja
Har du hittat en ny låt som du älskar? - flera
Isåfall vilken? -
Har du kysst en främling? -ja

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? -både bra och dålig
Har du varit kär? -jag är
Har du sagt jag älskar dig till någon? -ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -ja
Har du haft ett hemligt förhållande? -nej varför..


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - ja, men man lär sig av misstag
Isåfall vad? -de du
Har du skämt ut dig? - har jag säkert
Har du ljugit för en vän? - nej det tror jag inte
Har du varit ute en hel natt? - yes
Har du blivit tagen av polisen? - nej, men stoppad
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? -ja
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? -nej
Har du slagit någon med knytnäven? -nej
Varit i slagsmål? -nej


SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - palmcrantz
har någon varit elak mot dig i skolan?- nej, men lärarna har inte varit snälla!
Hatar du ngn på din skola? - jaaaa ! !
Har du gjort ngt framsteg? - nej
Haft alla rätt på ett prov? - nej

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ganska många faktiskt.
har du förlorat en vän? -mera tappat kontakten
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - ja
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - nej de tror ja inte 

SORG & HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? -nej
Har du slagit någon med knytnäven? -nej
Varit i slagsmål? -nej
Har du gjort någonting du ångrar? - ja, men man lär sig av misstag
Isåfall vad? -de du
Har du skämt ut dig? - har jag säkert
Har du ljugit för en vän? - nej det tror jag inte
Har du varit ute en hel natt? - yes
Har du blivit tagen av polisen? - nej, men stoppad
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? -ja

 

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej