Prenumerera och dela

äntligen värme !

Publicerad 2009-12-12 15:25:34 i Allmänt

nu är det äntligen värme i huset . hela veckan har vi fått bott hos mamma och pappa för värmen har inte funkat, men nu är det 27 grader inne så nu ska man inte behöva frysa! så nu håller jag på att städa lite håller på att tvätta sängkläder och dammtorka, kan ju säga att det behövdes! få se om jag orkar bygga ihop pepparkakshuset jag köpte.

igår kväll kollade vi på idol finalen helt klart den rätta vinnaren som vann idol :D ! sedan spelade vi plump som vanligt det har vi gjort varje kväll i veckan hehe. såklart så vann jag, eller jag och ante kom på samma plats. men jag säger att jag vann:P igår var vi ochså på hjärtljud och mätte och vägde mig. var rätt häftigt att höra barnets hjärta! hördes som hästar sprang tyckte jag. ne nu kanske man ska fortstätta städa så man blir klar någongång, men har lätt att ta en paus och sen inte fortsätta!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej