Prenumerera och dela

2 december

Publicerad 2009-12-02 23:14:03 i Allmänt

hejsan. nu ikväll har jag hållt på att städa köket, satt upp nya gardiner ljusstakar. och lite annat fint, så nu vart de mysigt:) har även ställt ljusstakar i andra rummen ochså, men har inte hunnigt städat dom ennu, tänkte göra det imorgon. precis i allt städande som kom carola så vi satt och surrade sen vart klockan så mycket så nu tänkte jag kolla på andra avenyn, det börjar att bli lite mera spännande nu! det har varit rätt trögt ett tag.

har inte varit på skolan denna vecka heller, var in på möte igår, som ja tyckte var värdelöst, endast bestämt vilka ämnen jag ska sluta med och vilka ämnen jag ska göra klart, men kommer inte få något slutbetyg till jul iaf, så jag får de precis som dom andra i juni. dom lovade att skicka hem mera uppgifter ochså, men vet precis hur det kommer sluta med det. kommer sluta med att ja inte få några alls. men imorgon ska jag iaf in och göra praktik igen på jamtli, sedan skulle ja tydligen på skolan till ett och börja med pa arbetet, men jag har inte fått veta något sånt, så tur man har kompisar som meddelanar.

föresten gick in på aftonbladet och läste om mannen som våldtar gravida? mannen går tydligen runt och plingar på hos folk och våldtar. vad är det för sjuka människa som gör något sånt? och dessutom gravida helt sjukt! jag tycker mannen och alla ANDRA våldtäksmän borde få dödsstraff! skära av kuken och sen tortera dom! åh jag blir så arg, jag hatar verkligen ordet våldtäckt! blir så förbannad över hur människor kan förstöra andras liv. man kan aldrig vara försiktig när det gäller sjuka människor! 
Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2009-12-03 12:23:21

nästa år så kommer det komma en lag i Polen att alla pedofiler ska kastreras :P läste mest bara det men det är nog likadant för våldtäksmän oxå ^^ det tyckte jag var lite kul eftersom jag tycker att dom borde kastreras men ja trodde aldrig att någon skulle ta det så där långt :)

Postat av: postat av

Kommentar publicerad 2009-12-03 21:33:39

haha!nu jävlar var du förbannad!!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej