Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2009-08-05 18:26:26 i Allmänt



funderar fortfarande vilken färg jag ska färga mitt hår. i stort sätt så har jag sovit hela dagen, bara varit uppe och ätit sen gått och lagt mig igen så känner mig rätt lat, så bara zanna lagt novalie så ska vi ut och gå samma runda som igår, upp vid slalombacken,(inte världens lättaste backe) sen svänger man ner grusvägen innan man fortsätter rakt upp mot älghängnet. så man kommer fram vid hedvigslund förbi sjukstugan och runt byn.. en bra runda. väldigt skönt att få ha klippts sig idag, känns som håret vart helt annorulunda när jag fick bort stora lim klumpen jag hade haha

jag blir så irreterad ibland, förstår verkligen inte hur visa personer tänker, dom bara slänger ur sig massa utan att ens tänka!
Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-08-06 08:33:56

Tycker du ska köra på blont:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej