Prenumerera och dela

tröttare kan man inte vara

Publicerad 2009-08-27 20:45:55 i Allmänt

om ni ska leta nån som är tröttare en mig just nu så får ni leta länge, eller jo kanske att ni får leta hem till diana, vi var nog båda lika trötta. började 20 över 10 idag, och slutade 2, ett slappt pass, vi skulle skriva ner vad vi ville ha på ett frukost bord,sen skulle vi skriva upp hur mycke vi skulle ha till en frukostbuffe för 60 personer, på tisdag ska vi göra årdning ett frukost bord till Bygg 1orna. så halv 7 på morron ska vi vara på skolan på tisdag morron... fast vi får vara lediga imorgon för det:) skönt, och nästa grupp ledig nästa fredag.

efter skolan åkte vi några från klassen och fikade, sen mötte jag upp diana på stan vi gick och kollade runt lite, jag hittade verkligen ingenting jag ville ha.. tråkigt. sen gick vi och åt, sen åt vi glass och jag vart propp mätt. sen fick vi en skratt atack mitt uppe i allt. så jag tror jag tappa halva glassen känndes de som. sen gick vi hem till mig och satt och pratade i flera timmar känndes de som, men nu åkte hon precis hem, och jag ska diska och städa upp i lägenheten, fattar inte hur jag kan få till det så stökigt på 2 dagar? men efter det blir det nog sängen, känner att jag kommer somna på en minut om inte ens det. HEJDÅ
Kommentarer
Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2009-08-28 14:01:09

Jag somnade inna klockan var halv 11 ;p var skapligt pigg imorse, och skönt var det :)

Tack för igår!<3

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej