Prenumerera och dela

stressad

Publicerad 2009-08-31 18:08:53 i Allmänt

är vad jag är just nu, slutade skolan 5, sen ner på stan för att köpa ett hårband, sen skulle jag försöka hitta ett ställe där man kan slå in paket? men det fanns inte, på varenda ställe jag var på hade dom tagit bort det, eller så kostade det pengar ! eller så stod en dum "vakt" där så man inte fick slå in. sen så skyndade jag mig hem och lagade mat. så nu har jag precis ätit, så nu ska jag göra mig klar, för snat kommer nicke och hämtar mig så vi ska åka vidare och fira maria som fyller 18 idag:) sem ska jag hem och diska, sen hinner jag nog inte så mycket mera idag, ska upp klockan 5, för kvart över 6 imorgon bitti ska vi vara på skolan och servera frukost.. suck.. något mera hinner jag inte skriva nu, hej så länge

sköt dit, så sköter vi vårat!, idiot.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej