Prenumerera och dela

sleep time :)

Publicerad 2009-08-20 00:27:21 i Allmänt

ska strax gå och krypa ner i sängen, ska upp tidigt i morron, jag och ante ska måla två hus väggar. alltid bra att tjäna lite pengar hähä .

idag har jag inte gjort så mycke, sov bort hela dan som vanligt, hade ställt klockan på 11, men vi klev upp runt två, åkte upp till joel och spelade kort, sen for vi hem och åt, sen gick jag och diana ut och gick en sväng, skönt! sedan åkte jag ante och joel och fiskade, fick flera napp, men behöll bara två fiskar. endast jag som fick fisk, är man inte bäst:D hade kort jag ska lägga upp men hittar ingen kabel till telefonen. ne nu kanske de är bäst att gå och lägga sig om man ska orka upp imorgon bitti.

goodnight people
Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-08-20 07:11:54

Ja va oxå och fiskade igår med Linus & Jokke, men då vare bara ja som INTE fick fisk! Kul..:P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej