Prenumerera och dela

sista dagen

Publicerad 2009-08-25 14:15:28 i Allmänt

innan man är tillbaka till dom gammla runtinerna igen, ska både bli skönt och tråkigt. ska bli roligt att träffa klassen igen,och några av dom få snälla lärarna som finns :) ska bli tråkigt med allt skol jobb man kommer ha framför sig, men det är bara att bita ihop och kämpa.

igår var jag och ante upp till anna och pelle och kollade på isak, så liten och söt :) var där till tolv tror jag, så åkte hem och sov på engång sen, nu håller jag på att packa för fullt så hoppas man inte glömmer nått. upptaterar mera när jag är tillbaka i stan igen. tjing

uppdatering;
nu för nån timme sen, två timmar sen kanske så kom jag till lägenheten,var först och handlade mat, sen till mattias och sist till mig och packa upp lite saker, eller lite och lite, hade ganska mycket eftersom jag inte varit här på hela sommaren,har inte saknat stan ett dugg, fast nu när man sitter i lägenheten så inser man faktiskt att jag har saknat den, fast nu har jag sagt upp lägenheten.. och de känns trist, jag kommer verkligen sakna den här lägenheten, ligger perfekt, mitt inne istan och går jag en trappa ner har jag ica och går jag ut en trapp så kommer jag precis in mitt på gågatan brevid donken ;) hehe . inte så bra på tanke att om man inte orkar laga mat så är det lätt att man köper mat där. ska strax lägga mig tror jag, är hu trött som helst, så hoppas jag inte försover mig imorgon,vore ju inte så bra första dagen. nu ska jag läsa lite bloggar och hoppa i säng. hej hej
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej