Prenumerera och dela

sämst humör

Publicerad 2009-08-16 14:50:56 i Allmänt

blir så less, jag har vetat hela tiden när jag frågat dig saker, men endå säger du bara helt tvärttimot att de inte alls är så, men igår kom sanningen fram det är precis så! exat som jag frågat dig om, fast du nekat och sagt att det inte är så, jag har endå förstått saker även fast jag inte sagt det till dig, ett tag trodde jag på dig för jag litar på dig..iblad fattar jag inte hur man kan stå bakom en männsika som är så jävla dum i huvudet.

ja en annan sak som jag bli less på, eller som jag är jävligt less på, är när en person frågar mig en sak, och sen frågar tusen andra personer samma sak? när man bestämt en sak med dig, då har du helt plötsligt bestämt en sak med en annan ochså samma dag, även fast man bestämt saken med dig först... går aldrig att bestäma saker med dig längre, för alltid så kommer nått ivägen,eller så ska du göra nått annnat. du kan aldrig fråga om man vill följa med på någonting längre även fast jag alltid frågat dig säkert hundra gånger om du vill följa med mig på saker och ting. en kompis som dig klarar jag mig utan.

finns 10 saker till som jag skulle kunna skriva ner, men jag förkortade det till två. idag ska jag nog bara ligga inne och ta det lungt,så tråkigt väder ute så man vill ju inte direkt gå ut. fast man vet ju aldrig vad som dyker upp :)
Kommentarer
Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2009-08-16 17:57:56

Jag är också på dåligt humör, känner igen mig i det du skrev med mitt dagliga problem!

Postat av: k

Kommentar publicerad 2009-08-17 17:24:37

Varför säger du det inte till personen på en gång i stället för att skriva ut det här...

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej