Prenumerera och dela

riskettan

Publicerad 2009-08-12 13:28:26 i Allmänt



här kommer en bild på lilla pojken, :) SÅ SÖT! 

ja snart ska jag iväg på riskettan med madde, tur man har någon att sitta där med som man känner, ska sitta där i tre timmar om det inte är fyra till och med, tur det är fika pause haha . annars händer väl inte så mycket idag, ska ut och gå med linnea om hon kommer ihåg de. nu ska jag äta upp min macka och sedan göra mig klar för att gå. puss heeeeej

tänk om man kunnde spola tillbaka tiden, och rätta till alla misstag
Kommentarer
Postat av: linselen

Kommentar publicerad 2009-08-12 16:38:42

hihi men åå vilken sötelen <3



Men klart jag kommer ihåg ;)

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-08-13 10:06:45

men vilken liten sötnos :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej