Prenumerera och dela

ont i fötterna

Publicerad 2009-08-26 21:56:04 i Allmänt

är helt slut i fötterna, först i morse så gick jag upp på skolan, sen när vi slutat, åkte jag med maria på hennes cykel hem till henne sen gick vi ner på stan, från halv tolv till halv 7 idag har jag bara gått, kan säga att det värker i mina fötter. så när jag kom hem decka jag i soffan på en gång, sen sommnade jag och vakande av att det plingade på dörren, lika bra var det, annars hade jag sovit hela kvällen och inte sommnat nu ikväll.

första skoldagen avklarad, gick fint! roligt att träffa klassen, har inte sett en människa där i från förutom linnea så det var roligt, har även fått en ny "elev" till klassen, stina. en lärlings elev heter det. sen pratade jag med min nya mentor, så allt är fixat nu så nu slipper jag ora mig över det, en mindre sak att fundera över.. imorgon börjar vi 20 över 10, skönt med sovmorron. annars har jag inte så mycket att skriva, ska kolla på gammla avsnitt av andra avenyn. undra när dom nya börjar?
Kommentarer
Postat av: Frida

Kommentar publicerad 2009-08-26 22:48:00

det är i september någon gång andra avenyn börjar, längtar som fan :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej