Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2009-08-17 19:25:25 i Allmänt

tycker att skolan kan börja nu faktiskt, jag gör endå ingenting på dagarna längre! ute och övningskör rätt mycke faktiskt, tycker det är skit kul, så nu är det ju bara körkortet som fattas! men för att man ska ha körkort så måste man lägga ner ganska så jävla mycke energi på att plugga och mitt största intresse är INTE att plugga, det vet jag redan från skolan. fast vill man ha nått så får man väl kämpa för det, men men det kommer, en dag så är jag ochså ut på vägarna och kör:) finns faktiskt orsaker till varför jag inte varit där,det bror inte bara på att jag är lat :P

idag sov jag till halv tre? herregud, hur ska det gå när jag ska ta mig upp 7 varje morgon till skolan, måste nog börja ställa väckar klockan varje morgon så jag inte sover bort hela dagarna! men imorgon ska jag vara på sjukstugan 8 så imorgon blir det andra bullar. nu funderar jag på att gå ner på time och köpa godis.. mmmm . tjaråå

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej