Prenumerera och dela

fredags myyyssss

Publicerad 2009-08-21 15:37:11 i Allmänt

fredag igen sista helgen innan skolan börjar, känns ju sådär, skulle vilja hitta på någonting riktigt skoj men som sagt så finns det ju inte så mycket att göra i hammarn. tråkigt väder ute idag ochså, skulle egenltigen måla klart den sista väggen idag men hade ingen lust så gör det imorgon eller på söndag istället. tror att jag och ante ska fara i väg till sveg och hämta en bil han skulle ha! ja en bil till, undra hur många bilar han har haft egentligen.

annars finns det väl inte så mycket att tillägga, jag och diana gick ut och gick igår igen, runt kullsta. skönt. skulle ha gått idag med men det ser ut som det kommer bli regn. en sak jag undrar över, varför blir det olika stilar på texten när jag skriver?, det bror helt på om jag skriver mycket eller lite? hum.. jaja ha en bra helg. HEJ!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej