Prenumerera och dela

finns inget dåligt väder..bara dåliga kläder

Publicerad 2009-08-05 12:44:40 i Allmänt

skit väder är det idag, finns ingenting man vill göra, ingenting är kul! men ska nog traska ner till malin en sväng senare idag! skulle egentligen på körskolan idag, men jag mådde verkligen inge bra i morse så jag stannade kvar i sängen istället, madde sommnade om hon med:P klockan ett ska jag iväg och klippa mig, hoppas det blir bra, ska äntligen klippa bort min stora lim klump som jag har i håret ochså. aldrig mera ska jag limma hår . skulle byta örhängen idag till några andra eftersom dom läkt klart nu, men då har såklart en plopp fart in i örat? hur man nu lyckas med det, så jag får inte ut ena örhänget får be maggan hjälpa mig med det. skriver mera senare kanske. hej
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej