Prenumerera och dela

detta fält måste fyllas i

Publicerad 2009-08-02 13:35:09 i Allmänt

hejhopp. var ett tag sedan jag skrev här, men jag har haft fullt upp! har inte gjort så speciellt mycket men har endå inte haft tid att sitta här. kom hem från åbo i onsdags, stannade i stockholm tills på torsdag då åkte vi hem med pelle, sen har vi tillbringat helgen hemma. lugn och skön. meningen att jag skulle gå på yran oxå, de brukar vara nått jag verkligen inte vill missa och nått som jag gått på alla år. men iår gick det inte, pga visa stjäl. känndes kul när man läst alla meddelanden man fått under natten man sovit, emma jag saknar dig, emma nu är det bara du som fattas=) men får ta igen det:) nu ska jag lägga mig och vila. kram
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej