Prenumerera och dela

ondare

Publicerad 2009-04-14 20:27:46 i Allmänt

det gör bara ondare för varje dag imitt ben, kan inte ens ligga på benet för då pulserar det. inte så skönt! blir det inte bättre måste jag nog kolla upp det, kanske lika bra att kolla upp det när jag ska på sjukstugan och ta bort mina stygn i örat.

annars har det väl inte hänt så mycke, har inte gjort så mycke dom senaste dagarna, har sovit tills klockan halv 3 i två dagar nu. så man kanske ska ta och kliva upp lite tidigare om dagarna och göra nått vettigt. ser att klockan börjar bli mycke lika bra att göra dom sakerna jag ska för snart ska jag iväg igen. puss
Kommentarer
Postat av: LINE

Kommentar publicerad 2009-04-15 10:54:14

Du är som mig.. sover för länge :P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej