Prenumerera och dela

fredag

Publicerad 2009-04-17 13:00:23 i Allmänt

och fortfarande sjuk... hum, eller jag har bara en jädra hosta! igår var jag till sjukstugan och tog bort mina stygn i örat, det hade fortfarade inte riktigt läkt ihop så dom tejpade så ska väl tillbaka dit om nån vecka igen, så om ett halvår får jag ta ett nytt hål i örat igen SUCK! trodde man kunnde ta det när som helst men inte , bara att vänta!

idag kommer min mormor, kusiner och morbror hit, så det blir fullt hus! annars vet jag inte riktigt vad som händer, lär nog vara med ante som vanligt :) igår åkte vi upp till patrik och debb och spelade kort , jag hade faktiskt tur i kort för en gångs skull:D

nu ska jag göra mig klar. ha en bra helg.
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-04-17 21:17:16

sup o svälj trevlig helg calucutta

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej