Prenumerera och dela

första april

Publicerad 2009-04-01 16:32:18 i Allmänt

redan först april,och ett stort grattis till nicke som fyller 18 idag=) idag har jag blivit lurad x antal gånger på skolan, måste vara väldigt lätt lurad av mig. gick på allt. sen lurade mattias mig ochså att han hade vunnit 25 000 kr på en trisslott imorse! var tydligen väldigt många som hade gått på det, han hade skrivit de på facebook, många av mina kompisar som kom fram imorse till mig och frågade om det var sant haha

nu har jag precis ätit mat,tacogratäng, nått som magda tipsade mig om =) tack . nu ska jag stöka undan all disk och göra mig klar för sen ska jag iväg till nicke och käka tårta:)


även att LADYGAGA ska till storsjöyran iår:D

Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-04-01 23:53:37

Oh,kom du ihåg receptet?:O Ska gör en i morgon jag:D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej