Prenumerera och dela

en dag kvar

Publicerad 2009-04-19 15:24:50 i Allmänt

sen börjar skolan igen, känns inte alls kul eller bra. lovet har gått alldeles för fort, även fast jag inte gjort någonting alls! inatt sov linnea hos mig, trevligt! har inte varit med henne på hela lovet så det var kul, gjort mest igenting var till ante spelade kort och kollade på kattungarna, runt halv tre gick vi hem, åt mat sen sov, sängen har nog aldrig varit så skön som den var i natt.

vaknade halv 3 då var linnea redan borta haha! måste sluta sova så länge så jag hinner med i svängarna. så nu sitter jag här har precis duschat, så ska gå och göra mig klar nu och packa lite. åker nog in med bussen imorgon bitti, börjar inte förens halv 11, skönare!
 här hade jag ganska blont hår, jag saknar det! till sommaren ska jag bli blond igen!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej